۴ پاسخ

منم این هفته میرم بزنم

۲۸زدم

من ۲۸ هفته زدم

واکسن کزاز رو سه ماه آخر بهتر هست بزنی بهداشت به من گفت ۲۸ هفته بیا بزن

سوال های مرتبط

مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی