واکسن کزاز رو تا چند هفته میشه زد؟

۷ پاسخ

هیچ درد و عوارضی هم نداشت

تا ۳۶وقت داریم من ۳۲زدم

واجبه زدنش؟

من ۳۴ هفته زدم

من یادم نیست تو مدرسه کی زدن برام
تو بارداری باید بزنم؟

من۲۷هفته زدم خیلییی هم درد میکرد

۳۵

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کیان مامان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ونهم بارداری