مامانا تا چند هفته میشه واکسن کزاز رو زد؟

۹ پاسخ

میشه درخواستم قبول کنی

من اصلا نزدم

من ۳۰ هفته و ۲ روز زدم

به من گفتن ۲۸هفته بیا

خیلیا میگن تو هفت ماه
خیلیا میگن تا ۳۵ هفته
من خودم ۳۱ بودم زدم

دکتر من گفته باید تو هفت ماه بزنم

تا۴هفته قبل زایمان وقت هست

فکر کنم تا ۳۲ بزنن

منم نزدم دیروز رفتم بزنم گفت انقباض داره شکمت فعلا نزن

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کیان مامان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد