واکسن کزاز میشه ۲۵ هفته و ۴روز زد

۶ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم

من ۱۴ زدم
.دکترمم گفت اشکال نداره

دکتر به من گفت ۲۸ هفتگی بزن

از۲۸ میزنن

بعد از ۲۸ هفته میزنن

به من گفتن هفته ۲۸

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی
مامان دِلا😍 مامان دِلا😍 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی