۲۷ هفته به بعد
بمن گفت هفته ۲۹بزن
27هفته باید بزنی ....و حتما هم باید بزنی ...هم برای سلامت خودت و هم سلامت بچه ضروریه....
بهداشت برات انجام میده و سعی کن بری زودتر بهداشت ،پرونده تشکیل بدی ....ضرر نمیکنی عزیزم
موقع عقدت زدی حتما یادت نیست
منم نزدم باید برم فردا پس فردا تو بهداشت پرنده باز کنم که حداقل تو هفته 26 یا 27 بزنن
من ۲۷ هفته زدم
هطر داره باید حتما زده بشه
هفت ماهگی عزیزم
حتما باید زده بشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.