واکسن کزاز زدید ؟! هفته چند؟!

۱۴ پاسخ

اول ۲۹ هفته زدم

۲۸ تا ۳۰ حتی ۳۲ وقت داری
اصلا هم نترس، خیلی خوبه بزنی
خدای نکرده عفونت موقع عمل منتقل نمیشه

بله ۳۰ هفته

کزاز ده سال یبار باید زد یا اگ مشکلی داشته باشیم یا برامون وضعیت اورژانسی پیش بیاد من دوسال پیش زدم الان باید دوباره بزنم؟؟؟

من 29هفته بودم زدم

۲۶ هفته عزیزم

هفته ۲۸تا۳۰فرصت تزریق داری عزیزم
من خیلی ترسیدم ولی اصلا درد نداشت لحضه تزریق
ولی از شبش تا دو روز دستم وحشتناک درد می‌کرد که حوله گرم روش میزارشتم بهتر میشد

من زدم هفته بیست وهشت هیچی نیست بزنید

دکتر ۲۴ هفته گفت هرچی زودتر بزنی بهتره
من ۲۸ هفته و ۳ روز زدم

مگ شما قبلاً نزدید؟

من زدم هفته ۲۸ و روز ۳
درد نداشت زیاد
روز اول کمپرس سرد بزارید حتما
روز دوم کمپرس گرم
تامام

من هفته دیگه باید بزنم اما خیلی مایل نیستم

۲۷ هفته

ن هنوز ولی گفتن ۲۸ هفته باید زد
منم میترسم سخت باشه و خدایی نکرده برا بچه ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان آریا💙 مامان آریا💙 روزهای ابتدایی تولد