من هفته ۳۰
چند روز پیش زدم نه هیچ اذیتی نداشت یه کوچولو بازوم درد داشت
من به دکترم گفتم کی بزنم گفت نمیخواد بزنی
من انقد وحشت داشتم از واکسن کزاز که نگو چون دفع قبل که زده بودم خیلی اذیت شده بودم
ولی هفته 30 زدم اصلا نفهمیدم فقط ی کوچولو دستم درد میکرد کمپرس سرد گذاشتم اوکی شد
من امروز زدم چن ساعت بعد زدنش جای زدنش درد داشت ک کمپرس یخ گذاشتم تا الان خوبم
من دوروز پیش زدم دست درد دارم
من ۳۰ هفته زدم هیچ دردیم نداشت
۲۴هفته زدم
من ۳۰ هفتگی زدم اصلا هیچ دردی نداشتم
من هنوز نزدم
از 28 هفته به بعد میشه زد
برا منکه سخت نبود یکی دوروز بازوم فقط درد داشت یکم که کمپرس میکردم بهتر میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.