واکسن کزاز رو تو چند هفته گی زدید ؟سختدبود؟

۱۰ پاسخ

من هفته ۳۰
چند روز پیش زدم نه هیچ اذیتی نداشت یه کوچولو بازوم درد داشت

من به دکترم گفتم کی بزنم گفت نمیخواد بزنی

من انقد وحشت داشتم از واکسن کزاز که نگو چون دفع قبل که زده بودم خیلی اذیت شده بودم
ولی هفته 30 زدم اصلا نفهمیدم فقط ی کوچولو دستم درد میکرد کمپرس سرد گذاشتم اوکی شد

من امروز زدم چن ساعت بعد زدنش جای زدنش درد داشت ک کمپرس یخ گذاشتم تا الان خوبم

من دوروز پیش زدم دست درد دارم

من ۳۰ هفته زدم هیچ دردیم نداشت

۲۴هفته زدم

من ۳۰ هفتگی زدم اصلا هیچ دردی نداشتم

من هنوز نزدم

از 28 هفته به بعد میشه زد
برا منکه سخت نبود یکی دوروز بازوم فقط درد داشت یکم که کمپرس میکردم بهتر میشد

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی