۱۹ پاسخ

به من گفتن ۲۸ هفته

سلام من الان ۱۸ هفتمه چرا بهداشت گف باید بزنی از الان

من به دکترم گفتم اما چون رگام رو باید بزنم گفت ۲۸هفته بیا ک رگام رو بنویسم بعدش مثلا فکر کنم یه دو هفته فاصله میده کزاز رو میگه بزنم

من ۲۰ هفته زدم

بلهه.من 30 هفته زدم

اگه از دفعه قبلی که زدی ۱۰ سال گذشته باید بزنی

من۳۰ هفته

۲۸ تا ۳۲ هفته میشه
من ۲۹ هفته زدم

بله عزیزم اگه از ده سال گذشته باشه که زدید باید بزنید برای عمل که خدایی نکرده حین بریدن بند ناف کزاز نگیرید هم خودتون هم بچه

من ۳۲ هفته زدم چون مریض بودم یکم دیر شد

دکترم بهم گفت ۳۰هفته شدی باید بزنی

واکسن کزاز برای چی باید بزنیم؟؟؟اجباری هست؟
به من کسی چیزی نگفته

به من همون اوایل زد

من ۲۸ زدم

آهان اره شبکه بهداشت به من کف ۲۸هفته
اما دکترم کف ۲۵میتونی
الان ۲۵هستم موندم چکار کنم؟؟

من ۳۰ زدم

من زدم ۲۸ هفته تا ۳۰ هفته میتونی بزنی

من بابد بزنم
فکر کنم ۳ماهه سوم،مثلا ۲۷اینا

من تو 33 هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری