اخر ۶ ماه
هنوز نزدم من
من هنوز نزدم گفتن باید بریم بهداشت ۲۸ هفته بزنن
من ۲۸ هفته تمام میرم میزنم
بهداشت ب من گفت ۲۸ هفته منم ۲۸ هفته زدم
من سال ۹۷زده بودم گفت نیاز نیست بزنم
من دیروز زدم
به من گفتن ماه ۷به بعد بزنم
بعد انومالی بود ۲۰ هفته اینا فکر کنم .
همه لازم نیست بزنن
بهداشت چک می کنه آخرین بار چه زمانی زدی اگه ۱۰ سال رد شده باشه باید زد
هفته ۲۹ زدم بستگی داره قبلی رو کی زده باشی من ۱۰ سال پسش زده بود از خانه بهداشت استعلام بگیر
من دیروز زدم
این سری رفتم دکتر باید بپرسم😊
من ۳۱هفته زدم
من چون ده سال نگذشته بود نزدن برام
هفته۲۸
۲۸ هفته زدم
من ۳۰ هفته زدم
هنوز نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.