خانوما کیا هنوز واکسن کزاز نزدن واجبه ؟

۱۰ پاسخ

من بارداری قبلی باید میزدم نزدم ایندفعه هم نمیزنم .الان دیگ بیمارستان و دم و دستگاهش همه استریل و تمیزه هیچی نمیشه .

من نزدم.ولی تا هفته بعد میزنم.چون ۱۰ ساله نزدم.واجبه.دکترمم گفت حتما بزن

من چون چندسال قبل زدم دیگه لازم نشد چون هنوز ده سال نگذشته

تو مملکت گل و بلبل نبود که بزنم

من نزدم

اگ طی ده سال اخیر نزدی اره خیلی واجبه بزنی

اگه از آخرین بار که زدین ۱۰ سال میگذره واجبه عزیزم
چون توی زایمان زخم ایجاد میشه باید ایمن باشید

اخرین بار کی زدی؟ اگر بالای ده سال هست باید بزنی

من زدم و واجبع

ارع اگر مردی قبلاً واجبه

سوال های مرتبط

مامان هانا جونم مامان هانا جونم ۳ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان حبه انگور مامان حبه انگور ۸ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد