سلام مامانا کیا هنوز واکسن کزاز نزدن؟

۸ پاسخ

من نزدم و بهم گفتن اگه تو دبیرستان زدی لازم نیس بزنی، دیگه کلا نزدم

به من گفتن هفته ۲۷ بزن نمیدونم بزنم یا نه

منم نزدم

منم نزدم

من هنوز نزدم

من نزدم و نمیزنم.
از جفت رد میشه.بعدم بچه باز باید واکسن بزنه.گناه داره

من نزدم

من نزدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی