خانما کیا واکسن کزاز زدن کیا نزدن؟

۱۴ پاسخ

من ده سالی ی بار میزنم اینو

من زدم هفته ۱۸خیلی ام درد نداره ولی باید بزنی

من زدم 28هفته .هیچی هم نشد

منم زدم هفته 29 یا 30

من زدم

من زدم

من زدم تو هفته ۲۸

من دبیرستانم زده بودم دیگه گفتن نیازنیست بزنی

من میخوام بزنم

دقیقا سوال منم هست

منم نزدم و نمیزنم
حتی به بچمم واکسن نمیزنم کلا اعتماد ندارم به بهداشت و این واکسن های چرت
الان همه واکسن کرونا زدن دیگ آدم سابق نشدن کلی مریضی گرفتن

من ۷بهمن زدم

من زدم واسه اتاق عمل خودتو و نی نی واکسینه میشین خود دکترا هم میگن باید بزنید

من ک گفتن بزن بهداشت نزدم بدتر مریضی میاره ب قول خودشون جلوگیری از مریضیع

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور مامان حبه انگور ۸ ماهگی
مامان هانا جونم مامان هانا جونم ۲ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی