۱۰ پاسخ

از الان تا هفته ۳۶ وقت داری بزنی
ولی سعی کن واسه اون آخر نذاری بمونه
من کلا پرونده بهداشت تشکیل ندادم هرجا میرفتم میگفتن کمبود واکسنه و نداریم و بچه های دبیرستانی هم موندنو این حرفا
آخر یه جا رفتم دید دیگه ۳۶ هفته داره تموم میشه معرفیم کرد جایی که قبلا دوبار رفته بودم واسه واکسن و میگفتن نداریم
ولی چون اون خانم گفته بود و زنگ زده بود بهشون برام زدن
هیچ دردی هم نداره فقط ممکنه تب کنی که استامینوفن میخوری

من نزدم و نمیزنم😅

من30هفته زدم سخت نبود فقط یروز کسل و بی‌حال بودم بعدش اوکی شدم

من زدم

من قراره ۲۸ هفته برم بزنم

من هفته۲۸زدم،هیچ دردیم نداره محافظت هم میکنه ازخودت و جنین درمقابل بیماری،وقتی نه تنهاضررنداره،سودم داره چرانزنیم!!!!

منم زدم وفقط ۲روز بازوم درد داشت

بهداشت برو بزن

من زدم تو۲۲هفته

من زدم

سوال های مرتبط

مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی