کیا واکسن کزاز رو نزدن و چرا؟؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

منم نزدم چون تو سیستم ک نگا کردن گفتن ۸ سال پیش زدی و نیاز نیز
باید هر ۱۰ سال ی بار بزنیم

آره آزمایش قندم خداروشکر نرمال بود این دفعه فاکتورای خونیم اومدن پایین و تیروئید 😐😐

من باید بزنم ولی چون هفتم پایینه فعلا گفته زوده هفته های بالاتر باید برم بزنم

من نزدم دوست ندارم بزنم

30 هفته باید بزنم و حتما میزنم واکسن خیلی واجبه

من هفته پیش زدم

به منم گفتن از 27 هفته به بعد بزن دوشنبه میرم بهداشت ببینم اونا میزنن

فک کنم سن و تایم دارن که بزنن

من هفته پيش زدم

ب من گفتن ۲۸ هفته بزنم

من نزدم نگفتن بزن که
به شما گفتن؟

سوال های مرتبط

مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی