من واقعا نمیدونم چرا ما فکر میکنیم از اون کسی که بیست سال درس خونده و متخصص زنان شده بیشتر میدونیم، اگر پزشک برات تجویز کرده لابد برای بچه خطر نداره
عزیزم واکسن کزاز بچه دو ماهگی تزریق میشه یعنی توی این دوماه هیچی دفاعی در برابر اینویرووس که تویه هوا هست نداره مخصوصا تو فضای بیمارستان و اتاق عمل خیلی زیاد و شایع هست. تاکید زدنش توی بارداری بیشتر بخاطر سیستم دفاعی بچه هست که از طریق جفت این پادتن رو دریافت کنه و خدایی نکرده بدنش الوده نشه.
نه تنها برای بچه مضر نیست بلکه برای سلامتش ضروریه
من سه هفته پیش زدم،هیچی نشد شکر خدا. نه تب نه درد زیادی نه بی اشتهایی، مشکلی نداشتم.
بجز خودت ایمنی برای بچه هم داره باید بزنی
منم زدم هیچی نشد راحت بود
عزیزم اتفاقا به خاطر بچت میگن بزن که بدنش ایمن بشه
حالا شما خودت اینجوری صلاح میدونی که هیچ
دکتر من گفت هر بار باردار شدی باید بزنی
کم خطر ترین واکسن اگر خطر داشت هیچوقت دکتر تجویز نمیکرد نزدنش ضررش بیشتر اتاق عمل هزار جور میکروب هست خدایی نکرده خطرناک
یکروز فقط دست درد داره همین نترس
منم خیلی میترسیدم ولی دو روز پیش واکسن کزاز زدم.فقط یه کم بی حال شدم و دستم درد گرفتم.خیلی راحت تر از چیزی بود که فکر میکردم. به نظرم شما هم برو بزن.
چرا یادآور ۱۰ سالشو نزدی خب؟؟ باید حتما بزنی مخصوصا وقتی ک میخای زایمان کنی شاید سزارین اروژانسی بشی بری اتاق عمل باید زده باشی
نه خطرناک نیست
من دوباره هفته دیگه باید برم بزنم.
دکتره گفت ضروری قبل بارداری باید زده باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.