واکسن کزاز تو حاملگی واجبه؟کیا نزدن؟

۷ پاسخ

من نزدم بهداشت خیلی اصرار میکرد ولی من هیچ واکسن نزدم نه مال کرونا رو نه اینو

والا من سر هیچ کدوم از بارداری هام هیچ واکسنی نزدم. اصلا دکتر چیزی بهم نگفت که باید تزریق کنم

ببین من از دکترم پرسیدم بزنم
گفت آمپول ریه رو نمیخوام بزنی ولی اگه از واکسن قبلی کزاز ده سال گذشته، بهتره بزنی که تا زایمان، یا خدایی نکرده یه وقت توی اتاق عمل میکروبی عفونتی چیزی درگیرت نکنه
منم رفتم بهداشت زدن برام.هفته 32 زدم من...
همون بیمارستان نجمیه بخش درمانگاه زنان ویزیت میشدم هم گفتن که میزنن حتی.
بنظرم اگه 10سال از تزریق قبلیت گذشته و دکترت گفته بزن، بزن یه کوچولو سه روز درد دست داری و تمام🌱
ان شاءالله نینیتم صحیح و سالم بدنیا بیاد سر وقتش😊🌱🌱

آره عزیزم حتما بزن

من زدم

بله حتما باید بزنی

واجبه ولی من سر بارداری اولم نشد بزنم الان سر دومی زدم

سوال های مرتبط

مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان حبه انگور مامان حبه انگور ۸ ماهگی
مامان هانا جونم مامان هانا جونم ۲ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی