کیا تو بارداری واکسن کزاز زدن ؟خطرناک نیست؟

۱۵ پاسخ

من هفته پیش زدم نه خطر ناک نیس
نزدنش خطر داره

من زدم خوبه که لازمه

من زدم خطرناک هم نیست واسی سلامتی ت و بچه باید بزنی

من زدم بشدت میترسیدم ولی خدایی ن دردداشت ن عوارض😂😂😂برو بزن نترس الکی

نه خطرناک اصلا نیست

من۲۹هفته زدم
ن عزیزم چ خطری اگه۱۰سال گذشته بایدبزنی

من موقع ازدواجم نزدم ،دکترتون میگه بزنید یا خودتون ؟

بمنم دکتر گفته باید بزنم آخرای بارداریم نه خطرناک نیست اصلا

نه .خطرناک نیست.۳ماهه دوم حدودای ۲۶تا۳۰هفته

من دیروز زدم

من ۵ روز پیش زدم
چرا باید خطرناک باشه

منم چند روز پیش زدم خطری نداره

منم زدم

من 28 هفته تمام زدم

من هفته پیش زدم
نه خطرناک نیست بلکه مفید هم هست
از انواع عفونت ها در امانی

سوال های مرتبط

مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی