خانوما کیا تو بارداری واکسن کزاز زدن؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

من یادم نیست کی زدم فک کنم دبیرستان بودم زدم، دوستان برا عقد هم واکسن کزاز میزنن؟ اگه میزنن خوب من ۸سال پیش بوده لابد زدم

من زدم هفته ۲۸ به بعد باید رفت زد فقط یکم دست درد داشتم بقیش چیزی نیست

من زدم

برا من گفته هفته 28 بیا بزن

منکه اصلایادم نمیادزده باشم چیکارکنم

من نزدم چون ۸ سال پیش موقع عقدم زده بودم. باید دو سال دیگه بزنم. باید ببینی ده سال از واکسن قبلی گذشته یا نه

سوال منم هست دیروزدکترگفت بزن بهداشت گفته بزاربعدبارداریت بزن

۱۰سالت شده اگه بزن

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی