من آنفولانزا زدم ۵ماه اینا بودم
کزار رو ۷ ماهگی میزنن البته اگر از موعده ۱۰ سالش گذشته باشه الان من شهریور پارسال ۱۰ سالش گذشته ، بهداشت گفت ک ۷ ماهگی برات میزنم
بمن ۲۷ هفتگی گفتن برم برای کزاز
اگر بهداشت نرفتین حتما تشکیل پرونده بدین برای این مواردا بهتره
معمولا شونزده سالگی زدیم هر ده سال باید تکرار بشه بیست و شش سال به بالا دوباره باید بزنی
همه باید بزنن اگه ۱۰ سال گذشته از اخرین واکسن کزازشون
کزاز اگر اخرین بار که زدی ۱۰سال گذشته باید بزنی
اخرین بار توی دبیرستان زدیم
تو سیستم میزنن اگر 10 سال گذشته باشه میزنن برات
هر ۱۰ سال یکباره آخرین بار کی زدی
اگه نزدی بهتره بزنی بهداشت بهتون میگه چیا و کی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.