تو بارداری باید واکسن خاصی بزنیم؟؟؟؟؟؟
شنیدم چند نفر کزاز زدن 🤨

۹ پاسخ

من آنفولانزا زدم ۵ماه اینا بودم

کزار رو ۷ ماهگی میزنن البته اگر از موعده ۱۰ سالش گذشته باشه الان من شهریور پارسال ۱۰ سالش گذشته ، بهداشت گفت ک ۷ ماهگی برات میزنم

بمن ۲۷ هفتگی گفتن برم برای کزاز
اگر بهداشت نرفتین حتما تشکیل پرونده بدین برای این مواردا بهتره

معمولا شونزده سالگی زدیم هر ده سال باید تکرار بشه بیست و شش سال به بالا دوباره باید بزنی

همه باید بزنن اگه ۱۰ سال گذشته از اخرین واکسن کزازشون

کزاز اگر اخرین بار که زدی ۱۰سال گذشته باید بزنی
اخرین بار توی دبیرستان زدیم

تو سیستم میزنن اگر 10 سال گذشته باشه میزنن برات

هر ۱۰ سال یکباره آخرین بار کی زدی

اگه نزدی بهتره بزنی بهداشت بهتون میگه چیا و کی

سوال های مرتبط

مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته بیست‌وپنجم بارداری