۸ پاسخ

هر ۱۰ سال لازمه
مثلا من ۱۵ سالگی زدم و الان دقیقا افتاده ۱۰ سالش توی بارداریم باید بین ۲۰ تا ۳۰ هفته برم بزنم

گه ده سال از زمان قبلی گذشته باشه میزنن و باید بزنی مخصوصا اگه بخوای سزارین کنی چون موقع عمل احتمال عفونت بالاست که خدای نکرده کزازم نگیری

شاید برای ازدواجت زده بودی
منم رفتم بهداشت گفت زدی

ب منم گفتن باید بزنم انگار تو دبیرستان زدم تو عقد نزدم نمیدونم یادم نیست نزنیم چی میشه؟

اگه سرهرده سال زدی نیاز نیست من قبل بارداری زده بودم سال قبلش نیازنبود

زمان داره نه فقط تو بارداری اولین بار اول دبیرستان میزنی موقع آزمایش عقد اگه ده سال گذشته باشه بازم میزنن الانم از عقد ده سال گذشته باشه بازم میزنن

والا خواهر منم تو بارداری قبلیم نگفتن نمی‌دونم چی شده گیر دادن تو این یکی باید بزنی

هر ده سال یه بار هر کسی باید بزنه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی