هر ۱۰ سال لازمه
مثلا من ۱۵ سالگی زدم و الان دقیقا افتاده ۱۰ سالش توی بارداریم باید بین ۲۰ تا ۳۰ هفته برم بزنم
گه ده سال از زمان قبلی گذشته باشه میزنن و باید بزنی مخصوصا اگه بخوای سزارین کنی چون موقع عمل احتمال عفونت بالاست که خدای نکرده کزازم نگیری
شاید برای ازدواجت زده بودی
منم رفتم بهداشت گفت زدی
ب منم گفتن باید بزنم انگار تو دبیرستان زدم تو عقد نزدم نمیدونم یادم نیست نزنیم چی میشه؟
اگه سرهرده سال زدی نیاز نیست من قبل بارداری زده بودم سال قبلش نیازنبود
زمان داره نه فقط تو بارداری اولین بار اول دبیرستان میزنی موقع آزمایش عقد اگه ده سال گذشته باشه بازم میزنن الانم از عقد ده سال گذشته باشه بازم میزنن
والا خواهر منم تو بارداری قبلیم نگفتن نمیدونم چی شده گیر دادن تو این یکی باید بزنی
هر ده سال یه بار هر کسی باید بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.