واکسن کزاز حتما باید تو بارداری بزنیم

۱۱ پاسخ

میگن تو مواقع ضروری یه تیغ زده بشع و خدایی نکرده عفونت کنی دیگه خیلی بد میشع چه بهتر که بزنیم

عزیزم منم این برام سوال بود از دکترم پرسیدم گفت بزن چون از آخرین واکسنم ۱۰ سال میگذشت

بهداشت ب منم گفت بزنی خیلی بهتره...

من دکترم گفت فرقی نمیکنه،ولی بهداشت گفت بزنی بهتره منم رفتم زدم

منکه نزدم

۱۱ سال گذشته از واکسنم و باید بزنم ولی میزارم بعد از زایمان

من نزدم
والا قدیمیه چنین چیزی نداشتن هیچ

اگه ۱۰سال گذشته اره

منم موندم اگه نزنی چی میشه مگه

اگر از اخرین باری که زدی ۱۰ سال گذشته باید بزنی

نه من نزدم
اگه از آخرین واکسنت ده سال میگذره باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی