خانوما واکسن کزاز رو حتما باید بزنیم ؟؟؟؟

۴ پاسخ

میگن ک باید زده بشه منم خیلی مقاومت میکردم و نمیرفتم اما خب باز میترسیدم حین عمل اتفاقی بیوفته و جایی آلوده باشه..زدم و علائمی جز درد خفیف همون قسمت نداشت

نه اصلا کاری ب نقص و اینا نداره الکی نترسونید

آره حتما باید بزنید چون هم برای خودتون بهتره هم جنین خودتون ک باعث زود ب زود سرما نخورین بعد دنیا اومدن بچه هم همینطور میشه و دقیق یادم نیشت ولی اگ واکسن کزاز نزده باشین بیشتر از ۱۰ سال باشه فک کنم تو بهداشت ب من ی همچین چیزی گفتن ک باعث میشه رشد بچه درست نباشه یا نقص مادر زادی داشته باشه

ب من ک چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدِلین کوچولو❤️ مامان آدِلین کوچولو❤️ ۱۲ ماهگی
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی