۶ پاسخ

منم نزدم و نمیزنم اطمینان به هیچ واکسنی ندارم

سوال منم هست منم هنوز نزدم یعنی استراحت داشتم اصلا نمی تونم تکون بخورم که برم بزنم نمیدونم چیکار کنم استرس اینم گرفتم

اگه بیشتر از ده سال گذشته باشه باید بزنی

هیچی نمیشه من سر بچه اولم نزدم که ۱۶ساله نزدم

ممکنه کزاز بگیری و بعدش الفاتحه

بچه بدنیا بیاد احتمال مبتلا به کزاز نوازدی خیلی زیاده حتما بایدبزنی

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی