اگه ده سال از آخرین بار گذشته باید بزنی . برای زخم و جراحی های عمیق نیازه من کمتر از ده ساله زدم نیاز نیس
من امروز زنگ زدم بهداشت گفت با نامه پزشکت باید بیای تو ۲۸ هفته بزنم برات
28هفته باید بزنی و بله اگه ده سال قبل زدی برن حتما
اره عزیزم بهتره بزنی، خطر عفونت تو اتاق عمل همیشه هست، الان بزنی نوزاد هم واکسینه میشه و بهتره.
تا ۳۰ میتونی بزنی دیر نشه ولی خیلی
منم زدم..
منم احتمالا نزنم🫠
منم از ده سال گذشته مرکز بهداشت گفت باید بزنم ولی فعلا می ترسم هنوز که نرفتم شاید تو هفته های بالاتر برم
۳۰ هفته بزن منم باس بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.