خانوما کی باید واکسن کزاز بزنیم

۱۳ پاسخ

دکتر حتما باید برات بنویسه یا برم بهداشت بگم خودم

ب من‌گفت ۲۸ هفته

حتما باید بزنیم ؟

الان بایدبزنین

من هفته گذشته زدم
هیچ عوارضی نداشت فقط چند روز یکم دستم درد می کرد

من چند روز پیش زدم

من هفته پیش زدم

۲۸هفته

من ۲۸ هفته زدم

من ۲۴ هفته زدم

مگه حتما باید زد؟؟

من هفته ۲۷ زدم

من هفته پیش زدم

سوال های مرتبط

مامان آدِلین کوچولو❤️ مامان آدِلین کوچولو❤️ ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی