۸ پاسخ

من رفتم زدم.گفتن تا دو هفته قبل زایمان مجاز به زدن واکسن هستید

دو هفته پیش زدم

آره باید بزنی تا۳۵هفته وقت داری

اگر ۱۰ سال گذشته از دفعه قبلی که زدین باید بزنین اجباری نیست
من رفتم بهداشت گفت الان لازم نیست ولی اسفند امسال باید بزنم باز تا ۱۰ سال دیگه

برو بزن فردا

به نظرم اصلا واکسن کزازنزنید،خیلی عوارض داره،من نمی‌خوام بزنم

من۳۳ زدم تا۳۵ وقت هست

نزدم بایدزنگ بزنم بهداشت بپرسم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان نى نى🐣 مامان نى نى🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری