خانمای هم هفته ی من
هفته ی ۲۸ باید امپول کزاز بزنیم؟

۶ پاسخ

اگه قبلا نزدی اره باید بزنی

من یادم نمیاد تو هفت سال اخیرزدم یان 🤦‍♀️

منم امروز واکسن کزاز وزدم

بله باید بزنی، بهداشت برات میزنن رایگان
درد نداره، ممکنه بعدش چند روز دست درد بگیری فقط

اره من امروز زدم

اره من فردا میزنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری