۱۴ پاسخ

حتما باید زد واکسن کزاز ؟

والا تا دوسال قبل ک من تو بهداشت شاغل بودم دستورالعملش این بود از هفته ۱۲ تا ۳۶ می‌شه زد
الان نمیدونم چرا همه دکترا میگن ۲۸

به من گفت از ۱۲ اسفند به بعد بیا بزن میشه ۲۸ هفته ، من آنفولانزا هم زدم خیلی خوب بود اصلا مریض نشدم با اینکه خیلی از دوروبری هامون سرماخوردن و آنفولانزا گرفتن من نگرفتم حتی همسرمم سرماخورد تو خونه خودم نگهداریش کردم ولی مریض نشدم خیلیا تو گهواره گفتن نزن ولی دکترم گفت بزن ویروس جدید زیاد شده من زدم اینم میزنم هرچی دکترت میگه بزن حتما یچیزی میدونه وگرنه هزارتا واکسن هست چرا اونارو نمیگن بزنی چون احتیاج نداریم

منم فردا میرم بزنم ۲۸ هفته ام

بالای ۲۷هفته

از هفته ۲۸ب بعد میشه تا اخرش فک کنم

من امروز زدم میگن از هفته ۲۸ به بعد باید بزنی تا ۳۴ هفته جا داره هرچقدر به زایمان نزدیکتر باشه بهتره

من نمیزنم و نزدم

من امروز زنگ. زدم بهداشت رفتم زدم تا حالا ک خوبم بقیه اش دیگ امید بخدا

من میترسم نمبزنم

سلام میشه درخواست بدین

من هنوز نزدم
سرماخورده بودم

دکتر من گفت از هفته ۲۴به بعد میشه بهداشت اسگل گفت نه ۲۸ حتما الانم همش مریضم نمیشه برم بزنم

همه باید بزنن؟

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان نى نى🐣 مامان نى نى🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد