واکسن کزاز هفته چند باید بزنیم؟درد داره؟؟؟

۶ پاسخ

من هفته ۳۳زدم
دو سه روز بدن درد داشتم

بهداشت به من گفت ۳۰ هفته شدی بیا بزنیم

تا۳۴هفته وقت داری بزنی من۳۰هفته رفتم.دستم تا دوسه روز درد میکرد همش ب پهلو راست بودم.رفتی هر۶ساعت قرص استامینفون ساده بخور

ما قراره زایمان کنیم😆درد امپول که چیزی نیست، نه درد نداره

من دو روز پیش زدم . هنوز دستم فلجِ 😖

هفته 28 درد نداشت
فقط یه 1ساعتی حس سنگینی ت دستم داشتم من همین

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد