۴ پاسخ

من امروز زدم اصلا درد نداشت فقد گف تا ۲۴ ساعت کمپرس سرد بزار
هر ده سال باید زده بشه منم گفتم واجبه گف اره باید بزنی

برای اینک تو اتاق زایمان یا بعد زایمان خدانکرده زخمامون عفونتی چیزی نگیره..بمن گفته اول هفت ماهگی بیا بزنم بهداشت..حالا دوستان میگن مث اینکه هر۱۰ ساله تزریقش

تو بازو میزنن تو عمرم انقد امپول راحت نبوده واسم نمیدونم خانومه وارد بود یا از چی بود هیچی حس نکردم وقتی زدش ولی روز بعدش بازوم درد گرفت دو روز درد کرد دیگه تموم شد... برو بزن خیلی سختش نکن واسه عفونت ایناس تو اتاق عمل یا زایمان

من هیچ درد و علائمی نداشت واسم ۱۰ سال قبل اگ زده باشه الان باید بزنه

سوال های مرتبط

مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان آدِلین کوچولو❤️ مامان آدِلین کوچولو❤️ ۱۲ ماهگی
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری