واکسن کزاز حتما باید بزنیم اگ نزنیم چی میشه؟؟؟؟

۸ پاسخ

اره بزنی بهتره چون بعد زایمان نمیزاره عفونت و اینا بگیری

من ۲۹ هفته زدم

اره باید بزنیم به منم گفت هفته ۲۷بیا

بچه واکسن کزاز رو بهداشت میزنه یادکتر؟
پس اون واکسنی ک اول دبیرستان میزنن مگه کزاز نیست؟

منم نزدم .
دکتر گفت مهم نیس

هیچی برای من ده سال شده نزدم دکترمم‌گفت میترسی نزن خودت میدونی بعد بارداری بزن منم نزدم بهداشت چرت و‌پرت زیاد میگه

چرا باید بزنیم؟من ک نزدم از بارداری قبلیمم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد