۴ پاسخ

28هفته. من هنوز نزدم بهداشت بهم گفته ک28هفته بیا بزن

اگه قبلا زدی باید به دکتر ات بگی تاریخشو اگه نه که دکتر بعد ۲۲ هفته میگه بزن اینجوری بدن بچه تا دوسال مقاوم میشه در مقابل اون بیماری بچه ها ضعیفا نمیشه قبل دوسالگی به بدنشون همچین واکسنی زد به همون خاطر به مادر میزنن

من دکترم گفت 28 هفته به بعد بزنم، پریروز زدم، الانم جاش درد میکنه دیشب تو خواب اذیت شدم رو پهلو که میخابم🫠

منم نزدم ولی دکترم ازم نپرسید زدی یانه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی