اگه واکسن کزاز نزنیم چی... خطر داره...

۷ پاسخ

اره خب

مگه تاحالانزدین؟؟ من نزدم بهداشتم چیزی نگفت بهم

منم همسرم میگ ن لازم نیس ولی بهداشت میگ ۲۸ هفته باید بزنی نمیدونم واقعا

من که میخام بزنم ۲ هفته دیگه

نه نزن منم نزدم نیازی نیست ک

بله باید بزنی مخصوصا اگه سزارین بشی

منم نمیزنم😕

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان 🩵 °ارسلان°🩷 مامان 🩵 °ارسلان°🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری