من بارداری اولم زدم
چیزی که نمیشه فقط موقع زایمان ( چه طبیعی چه سزارین) احتمال عفونت برای تو و بچه زیاد میشه ..
اگه بزنی هم عوارضی نداره شاید یکم دستت درد بگیره ولی هم خودت هم بچه ایمن میشید
من بهداشت که گفت دوست داری بزن
نزنی هم ما داخل پرونده میزنیم مادر خودش نخواسته
اما از دکترم مورت گرفتم گفت حتما بزن خیلی خوبه
تا چند روز فقط دستم درد میکرد یک یا دو روز دردش بیشتر بود بعدم کم تر شد
من زدم چیزی نشد.واجبه بزن
من زدم هیچ مشکلی نداشته!
فقط یکی دوروز دستت جای آمپوله کمی سنگین و درد دارع که قابل تحمله
سلام
بهداشت ب منم گف واکسن کزاز بزنم..
فک نکنم مشکلی داشته باشه
باید بزنی موقع جراحی چه طبیعی چه سزارین حتما نیازه چون ممکنه کزار بگیری یا مریضی و عفونت از وسایل جراحی
من نزدم
ترسیدم یطوری شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.