کسی تو حاملگی واکسن کزاز زده چیزی نمیشه اگه نزنیم

۸ پاسخ

من بارداری اولم زدم

چیزی که نمیشه فقط موقع زایمان ( چه طبیعی چه سزارین) احتمال عفونت برای تو و بچه زیاد میشه ..
اگه بزنی هم عوارضی نداره شاید یکم دستت درد بگیره ولی هم خودت هم بچه ایمن میشید

من بهداشت که گفت دوست داری بزن
نزنی هم ما داخل پرونده میزنیم مادر خودش نخواسته
اما از دکترم مورت گرفتم گفت حتما بزن خیلی خوبه
تا چند روز فقط دستم درد میکرد یک یا دو روز دردش بیشتر بود بعدم کم تر شد

من زدم چیزی نشد.واجبه بزن

من زدم هیچ مشکلی نداشته!
فقط یکی دوروز دستت جای آمپوله کمی سنگین و درد دارع که قابل تحمله

سلام
بهداشت ب منم گف واکسن کزاز بزنم..
فک نکنم مشکلی داشته باشه

باید بزنی موقع جراحی چه طبیعی چه سزارین حتما نیازه چون ممکنه کزار بگیری یا مریضی و عفونت از وسایل جراحی

من نزدم
ترسیدم یطوری شه

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۸ ماهگی