نمیشه واکسن کزاز نزنیم؟

۸ پاسخ

ن عزیزم
اگه ۱۰سال از باراول گذشته حتما باید تزریق بشه

چرا نزنی عزیزم‌من هفته پیش زدم امروز واکسن آنفولانزا زدم

من هربار زنگ زدم گف نداریم پیگیرنشدم از،خریت و نزدم

برا بچه رو بعدا میشه زد ولی خودمو نمدونم

عزیزم حتما بزن که هم‌خودت ایمن شی هم جنینت
خدای نکرده تو زایمان ممکنه عفونت بگیری خطرناکه

برای زایمان بهتره که بزنی ... داخل گوگل سرچ کن بخون

عزیزم این واکسن براچیهه میشه توضیح بدین

نه

اگه ۱۰ سال شده باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان 🩵 °ارسلان°🩷 مامان 🩵 °ارسلان°🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری