خانوما اگه واکسن کزاز نزنیم اشکالی نداره؟ مشکلی پیش میاد؟

۸ پاسخ

بنظرم بزن من میترسیدم و نمیزدم بد بهداشت بزور زد اصلا درد چیزی نداش روز دوم یکم ها یکم درد داره فقط

منم بارداری اولم شش سال پیش زدم اتفاقی نمیفته نگران نباش بزن

منم نزدم هنوز نمیدونم منم موندم بزنم یا نه
اگر ده سال گذشته باشه
بزنی بهتره برای بچه بدو تولد بدنش آنتی بادی میگیره
ولی خب خیلیا هم نمیزنن

میگن موقع زایمان توی بیمارستان خدایی نکرده به بیماری کزاز گرفتار میشی حتی اگه یک درصد هم باشه بهتره ریسک نکنی و بزنی.منم زدم

من تو دوران جنگ از دکترم پرسیدم گفت بزن ضرر نداره ، معلوم نیست چی میخواد بشه ، دارو باشه نباشه ، شرایط بیمارستانا چجوری بشه ، بزنی یه جور محافظ واسه خودتو بچه

برای اینکه تو بدن بچه هم انتی بادی تولید بشه و‌کزاز نگیره حتما بزن

والا منم میترسم
اما خب دکتر گف باید بزنی

از دکترت بپرس
دکتر من گفت بزنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان 🩵 °ارسلان°🩷 مامان 🩵 °ارسلان°🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد