خانوما اشکال داره اگه واکسن کزاز نزنیم

۶ پاسخ

همه چیز بر حسب احتمالاته ...
یعنی احتمال اینکه ویروس وارد بدنتون بشه یک در هزاره
بخاطر اون یک درصد واکسن توصیه میکنن

بزن راحت بشی منم زدم

بزنی بهتره، ب من بهداشت ماما گفتن ۲۷ هفته بزنم

برو بزن خیالت راحته

اره...

بله حتما بزن

سوال های مرتبط

مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان 🩵 °ارسلان°🩷 مامان 🩵 °ارسلان°🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری