مامان اگه واکسن کزاز نزنیم چی میشه؟؟؟

۷ پاسخ

هر ده سال باید زده بشه.منم زدم.اصلا چیز خاصی نیست.نه تب داره نه چیزی.فقط دو سه روز جاش درد میکنه یه زره.

هیچی نمیشه من که نزدم دکترم گفت نزنی بهتره

من میخاستم بزنم گفتن هنوز ۲۵ سالت نیس نمزنیم؟؟

کی باید بزنیم من نزدم بهمم نگفتن بهداشت و دکتر

برای جلوگیری از عفونت توی بیمارستان بهتره که بزنی

سوال‌منم هست هنوز نزدم

من از بهداشت پرسیدم گفت اگ نزنن موقع زایمان ک بند نافو ک میزنن عفونت میگیره

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی