چرا نزدی?اصلا اذیت نداره روز اول یکم دستت سنگینه فقط
منم زدم هیچ مشکلی نداره گلم ب خودت استرس نده
من نزدم
دکترم اصلا هیچی نگفته بود بهم
بعدم که تو گهواره دیدم دیگه دیر شده بود
چرا نزنی؟؟ برای جنین ضروریه اگر تو ده سال گذشته نزدی
اتفاقا باید بزنی خیلی مهمه برای سلامتی خودت هم بچه،من زدم فقط دوروز تب داشتم بی حال بودم بعدش درست شد
بزن حتماعزیزم
من امروز زدم
بزن مشکلی پیش نمیاد
من پنج سال پیش زدم بهداشت گفت نیاز نداری الان
نزدنش ضررش بیشتر از زدنش دکتر به من گفت باید بزنی
عوارضیم نداشت اصن
اصلا کجا باید بریم بزنیم
من ک نزدم مگه بایدی شده
براي تقويت سيستم ايمني خودتو جنين ميگن لازمه، منم ٢ هفته پيش زدم فقط ١ روز دستم درد گرفت
باید بزنی برا ایمنی خدت و بچت
چرا نزنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.