۹ پاسخ

بزنی بهتره

من چهارروز پیش زدم دکترم گفت نمیزاره بچه دراینده سرخک وسیاه سرفه واینا نمیگیره وتا شیش ماهگیم بچه مریض نمیشه

من هم کزاز زدم هم آنفولانزا. خیلی هم راضیم سال دیگه هم آزاد پول میدم واکسن رو میزنم ..به هر حال دکترا از ما یه چیزی بیشتر حالیشونه که میگن بزنید

هیچی منم نزدم

چرا نزنی؟

به نظرم وقتی چیزی میگن انجام بشه بهتره ریسک نزدنش من ک ریست نمیکنم

هیچی ازمنم پرسیدن الکی گفتم زدم وللشا

میگن باید بزنی من ک میزنم بخاطر بچم نمیخام ریسک کنم

هیچی.

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری