واکسن کزاز چند هفته زدین اگه نزنیم خطریه؟

۹ پاسخ

به من گفت 27پر شد برم
بله حتما بزنید.همزمان با کزاز یه واکسن سیاسرفه هم تزریق میشه که اثر مستقیم رو جنین میذاره و در بدو تولد از بیماری عفونتی جلوگیری میکنه

من ماه اول بارداری که نمیدونستم زدم باز باید تکرار شه؟

دکتر من اصلا راجبش حرفی نزد هیچی نمی‌دونم 🤦🏻‍♀️

من دوران مدرسه زدم گفتن اگ ۱۰ سال بگذره از واکسن نمیخاد ک ۱۰ سال نشد

من ۳۰ هفته

من ۸سال پیش زدم

۲۹هفته

من28هفته زدم
بزنید بهتره

28هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری