سلام واکسن کزاز رو چند هفته زدین؟

۶ پاسخ

ببخشید همه باید بزنن مگه من زمان مدرسه زدم الان ۲۳ سالمه بابد بزنم دوباره

من ۲۸ هفته زدم

۲۸ هفته

من بهداشت گفت این هفته باید برم

۳۲ اینا عزیزم

من همین ی ساعت پیش زدم😩

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۵ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱ ماهگی