۳ پاسخ

دکتر من گفت تو ۸ ماهگی بزنم

من هنوز نزدم ولی باید تا قبل هفته۳۶بزنم

اره بالای ۱۰ سال باید بزنی آخر ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد