واکسن کزاز رو چند هفتگی باید بزنیم؟
بعدش خیلی اذیت میشیم؟

۱۱ پاسخ

عزیزم شما ۱۰ سال از آخرین باری که واکسنو زدی میگذشت؟ یا همینجوری زدی

من امروز زدم فلج شدم

من امروز زدم انگار نه انگارررر 😁

۲۸ هفته سه روز دست درد داشتم

من اصلا اذیت نشدم حتی دستمم درد نگرف

تا۳۲ هفته وقت داری بزنی
کمی درد داره ک خوب میشه

تو ماه هفتم باید بزنی
من تب نکردم فقط ب شدت دستم درد گرفت تا دو روز

من دیروز زدم یکم همون نقطه درد میکنه وگرنه اصلا اذیت نشدم

من ۳۴زدم دستم فقط دذد مبکذد

الان باید بزنی بعد ۲۷ میزنن

منم باید بزنم قبل از ۳۰ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌وششم بارداری