۱۰ پاسخ

من ۳۰هفته زدم اره بزنی بهتره برات

من ۲۸هفتگی زدم

دکترم گف بزن منم رفتم بهداشت گف ۲۸هفته بیا

۲۹ هفته زدم

۷دی گفتن بیا بزنیم

من ۲۱هفته زدم

چون اگه یک درصد اتاق عمل یازایشگاه از لحاظ عفونت ایزوله نباشه تو مبتلانشی

من بهداشت رفتم گفت باید بزنی دکترم هم گفت چون از مدت واکسن قبلیم خیلی گذشته بود

من دوهفته پیش زدم
این واکسنه کلا هر 10سال یه بار باید بزنی

من زدم 32هفته

سوال های مرتبط