خانوما واکسن کزاز و حتما باید بزنیم ،؟

۴ پاسخ

دکتر من تاکید کرد حتما بزنم

اره. من بارداری قبلیم زدم
هر ۱۰ سال یک بار باید تزریق بشه

منم زدم چند روز پیش . بزنی خیلی خوبه هم خودت هم نی نی ات واکسینه میشن

اگه ده سال گذشته از آخرین سری باید بزنی چون برای زخم های عمیق و جراحی های سنگین لازمه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری