دکتر من تاکید کرد حتما بزنم
اره. من بارداری قبلیم زدم
هر ۱۰ سال یک بار باید تزریق بشه
منم زدم چند روز پیش . بزنی خیلی خوبه هم خودت هم نی نی ات واکسینه میشن
اگه ده سال گذشته از آخرین سری باید بزنی چون برای زخم های عمیق و جراحی های سنگین لازمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.