۷ پاسخ

من هفته آینده ان شالله میزنم

به من گفت باید حتما بزنی
زدم مشکلی نداشتم دو روز فقط دستم درد میکرد شب اولم بیحال بودم تب داشتم یدونه استامینفون ساده خوردم همین

من زدم تا پنج ساعت حدودا بچه تکون نمی‌خورد ولی بعدش خوب شد فقط یکم دستم درد میکرد

من دوشنبه میزنم دکترم گفت ۲۸ به بعد بزن

من تو ۱۰ هفتگی زدم هیچ مشکلی هم نیس

من نزدم،دکترم گفت بعد از زایمان بزن

به منم گفتن باید بزنم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد