۲۷ یا ۲۷
شما ۱۶ سالگی نزدین؟
چون دز بعدی ۲۶ سالگیه
اگه زدین فکر نمیکنم نیازی باشه
بازم از پزشکتون بپرسین
اکه ده سال از زدنش گذشته،، از هفته ۲۸ میتونی بری...
به من دکترم گفت تا ۳۱ هفته وقت دارم هفته ی بعد باید برم بزنم
واکسن کزاز هر 10سال یه بار میزنن
مگه 16سالگی نزدی؟
۲۷هفتهبهبعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.