واکسن کزاز کی باید بزنیم؟

۷ پاسخ

۲۷ یا ۲۷

شما ۱۶ سالگی نزدین؟
چون دز بعدی ۲۶ سالگیه
اگه زدین فکر نمیکنم نیازی باشه
بازم از پزشکتون بپرسین

اکه ده سال از زدنش گذشته،، از هفته ۲۸ میتونی بری...

به من دکترم گفت تا ۳۱ هفته وقت دارم هفته ی بعد باید برم بزنم

واکسن کزاز هر 10سال یه بار میزنن

مگه 16سالگی نزدی؟

۲۷‌هفته‌به‌بعد

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان آدِلین کوچولو❤️ مامان آدِلین کوچولو❤️ ۱۲ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی