سلام مامانا خوبید واکسن کزاز رو کی باید بزنیم

۹ پاسخ

دکترم گفته حتما۲۸هفته شدی بزن الان زوده برات

من 28 هفته زدم

الان باید حتما زیر نظر بهداشت هم باشیم
من از بهداشت متنفرم اونم از کودکی خاطره بدی دارم
واکسن کزاز جایه دیگ هم میزنن؟؟

سلام فکر کنم تو ۷ماهگی

مرسی عزیزم

بچه اول و دوم نداره سر اولی زدم میگم یعنی سردوم هم باید بزنم

منم سه چهارروزی هست زدم

سلام بهداشت ب من گفت ۲۷هفته بیا برا واکسن

من چندروز پیش زدم تو ۳۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری