دکترم گفته حتما۲۸هفته شدی بزن الان زوده برات
من 28 هفته زدم
الان باید حتما زیر نظر بهداشت هم باشیم
من از بهداشت متنفرم اونم از کودکی خاطره بدی دارم
واکسن کزاز جایه دیگ هم میزنن؟؟
سلام فکر کنم تو ۷ماهگی
مرسی عزیزم
بچه اول و دوم نداره سر اولی زدم میگم یعنی سردوم هم باید بزنم
منم سه چهارروزی هست زدم
سلام بهداشت ب من گفت ۲۷هفته بیا برا واکسن
من چندروز پیش زدم تو ۳۰ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.