سلام دوستان واکسن کزاز رو هفته چندم باید بزنیم؟

۷ پاسخ

ممنون از همه دوستان

من ۲۸ هفته بودم زدم

۲۸ تا ۳۲ عزیزم

بهداشت به من گفت از ۲۸ هفته تا ۳۵

ازدکترم دیروزپرسیدم گفت ۷ماهگی بروبهداشت بزن

تا ۳۲ هفته

بهداشت بمن گعت ۲۷

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۹ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان آدِلین کوچولو❤️ مامان آدِلین کوچولو❤️ ۱۲ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری